Termeni si conditii

           Acordăm garanţie pentru o perioadă de doi ani, pentru sculele cumpărate de clienti, pentru defecţiunile sculelor produse în perioada de garanţie în cazul cărora se poate demonstra că sunt cauzate de defecte de material sau de fabricaţie; acordăm o perioadă de garanţie de douăsprezece luni pentru acelaşi tip de defecţiuni ale sculelor cumpărate de persoane juridice.

            Perioada de garanţie începe în momentul cumpărării de către client.

           Sunt exceptate de la garanţie

▪ accesoriile;

▪ aparatele utilizate în scopuri demonstrative;

▪ consumabilele sau alte piese supuse uzurii naturale, cât şi defecţiunile sculelor apărute ca urmare a uzurii cauzate de condiţiile de întrebuinţare sau de uzura naturală.

▪ defecţiuni ale sculelor cauzate de nerespectarea instrucţiunilor de utilizare, utilizării neconforme cu destinaţia, condiţiilor de mediu anormale, utilizării necorespunzătoare, suprasolicitării sau întreţinerii ori îngrijirii improprii;


              Electronic Dragon Online oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.

Electronic Dragon Online își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.


                SERVICIUL RETUR

         Se asigură în condiţiile în care:

Produsele se returnează în maximum 14 de zile calendaristice de la achiziţie;

Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);

SERVICIUL RETUR

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Notă: În vederea returului de produse din categoria materialelor lemnoase (cherestea/lemn de foc), vă rugăm să aveţi în vedere următoarele:

1. Nu se acceptă returul pentru cantităţi mai mici sau egale cu 0,10 mc;

2. Pentru cantităţi care depăsesc 0,10 mc, vă rugam să prezentaţi documentul fiscal şi avizul de însoţire emis de Ocolul Silvic pe raza căruia sunt depozitate materialele lemnoase.

RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:

- În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;

Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;

- Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);

- Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).

Pentru produsele achiziționate cu bonuri cadou se acceptă returul doar în cazul achiziționării unui nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat.

Notă: Nu se acceptă returul produselor achiziţionate prin Programul naţional de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate cu unele mai performante din punct de vedere energetic (programul „Rabla pentru electrocasnice”, program finanţat de Ministerul Mediului, prin Administraţia Fondului pentru Mediu

Conditiile referitoare la campania "Retur Gratuit pentru orice motiv"

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat:

Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie;
Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, doar in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Produse care nu sunt acceptate la retur

Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear);
Servicii care au fost comandate de client si au fost executate cu acordul acestuia;
Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
Produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;
Cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;
Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
Folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;
Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
Acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;
Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.